next up FRIDAY!

Yeees. Fredag å underbara fredag. Redan imorgon är det fredag och ja jag ÄLSKAR fredagar ;) Men vem gör inte det liksom?

Hade utvecklingssamtal idag. Och jag fick en icke rolig nyhet. Om jag inte klarar matten. Att om jag sänker mig i matte kommer jag...få...gå...på...priv...eller...sommar...skola. *snyft* Så jag får inte till någon grad sänka mitt svaga G till ett ig. Så det gäller att klara % provet och även NP:n. Hoppas hoppas. Och till alla er som läser denna grymt underbara blogg, säger jag bara håll tummarna för mig, okej? Fick inte bara dåliga nyheter. Jag fick veta att jag blivit modigare i att prata och så. Att jag inte verkar så "känslig" längre. Att jag har utvecklats väldigt mycket i den fronten under dom här 3 åren ;) Hehe, men har fortfarande det där att prata mer, men men. ;)

Några nya braiga låtar? Nehe, men jag har det ;)

Bruno Mars - Marry you (den låten gick direkt till mitt hjärta;))
LMFAO - Party rock anthem
Diddy - Coming home

Nå lyssna på dom säger jag bara. Är grymt goa ;)

Sen så har jag la inte så mycket mer att säga. Men jag har tråkigt för tillfället, så jag skriver endå ;)
Idag har dagen gått fort fram. Vilket är bra och icke. Sen så var idrotts lektionen helt okej. Fast imorgon MÅSTE jag springa. Och INGEN får typ säga "meh R öka"  eller  "Kom igen då, sluta slöa"  Eller några liknande komentarer. För jag vet att ni kanske tycker att jag bara är lat, eller att jag hittar på saker för att slippa springa. Men jag är fullt serriös när jag säger att jag har ont i "hjärtat" (det är inte i hjärtat men det är runt i det området eller äh ja ni fattar) så om jag springer mycket eller anstränger mig så får jag ont och det är inte trevlig att ha det. Det går endast bort om jag tar det lungt. Så NEJ jag hittar inte på saker för att få slippa. (dock är det inte alltid så, bara ibland) jag lovar er jag vill klara av att springa hela tiden. Men det går inte när man har ont. Jag har även väldigt lätt att få håll. Och det är inte bekvämt att springa med en "kniv" rakt in i sidan. Så när jag får kommentarer som "men öka" Eller om det verkar som att ni inte tro på mig (att jag hittar på allt) så blir det inte bättre. Känner mig bara dålig då. Ja...bara liite info tills imorgon^^ Bra att veta liksom.

-Går än en gång inte att ladda upp bilder-     -_-  Dryyygt?! Jo tack.
Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

Jag hade planerat att gå imorgon för jag vet att jag inte kommer att orka springa två gg i rad X)

2011-04-28 @ 18:43:37

Postat av: R

Gå imorgon? Men man måste ju springa? Eller?

2011-04-28 @ 20:19:19

Postat av: AGCH

När Johan ser ja... :P xD

2011-04-28 @ 20:46:20

Postat av: R

Vaddå när Johan ser? VI (L&Jag) springer och går när vi vill. Om Johan ser eller inte, skiter man la i.^^

2011-04-29 @ 15:22:05

Postat av: AGCH

Okej då men jag måste ju tänka på mitt betyg ;)

2011-04-29 @ 21:37:07


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0