NP och massa annat

Ja, denna vecka som kommer har vi 2 prov och restläxa. Sen efter det underbart efterlängtade lovet så kommer NP.spanska :S Vill verkligen inte ha det :/ men det måste jag så...ja.
 Idag har jag plågats med min rödanäsa...gud vad irriterande. Men men. Kunde inte heller vara med på idrotten och synd var det för gud vad roligt det såg ut att vara! Aja

Ne nu ska jag goa mig med en bok;) En bra bok alltså inte svenskaboken ;)
Sen ringde jag precis mamma och bad henne att köpa en Ben&Jerry´s till mig;)
Antingen en

Eller en


MUMMMMMMS!!!! Kommer tjocka mig med detta ikväll, bara så att alla vet;P
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

haha, vad är skillnaden på glass smakerna?

2011-04-08 @ 17:53:59

Postat av: R

Den understa är med vaniljglass och kakbitar med lite choklad bitar. Den översta är en blandning av den understa och chokladglass med brownies i ;) Jag fick den översta;)

2011-04-08 @ 19:53:37


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0