Nu sitter jag här igen...

Ja, som sagt, så sitter jag framför denna data, en en gång. Men har ju ingenting annat att göra. Så varför inte förgylla eran stund vid datan med ett inlägg till? Jag har inga bilder att visa men det ska nog fixas. Hmm...okej jag drar ut nu och tar lite kort. Kl är nu 20:04.
Är nu tillbaka kl 20:11 ;)
Ska nu bara ladda över alla bilder ;)

Jag drog en sväng ner till sjön. Drog också då på mig aningens för små foppatofflor. Hehe lite ont i tråna nu. Gick i rask takt ner och jag hoppade över stacketet med ett hopp ;) Även på tillbaka vägen gjorde jag detta ;) (Över den lägre delen) Fast den är inte så jätte låg, kanske lite över vid mina höfter eller nåt. (Har inte kollat hur högt det är)

Men men, dom här korten tog jag på dom 7 minutrarna ;)








Och kl är nu 20:32, det tog ett tag. En del bilder ville inte komma i rätt vinkel så dom får jag ta en annan gång. Blev väldigt irriterad på det. Innuti mig känner jag att jag vill bara ta någonting och slänga det iväggen men till ytan är jag lunget själv. Jaja. Dom andra bilderna får ni se imorgon eller nått ;)

Maten är snart klar låter det som. Tallrikar slamras det med, så får dra mig nerått nu. ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

yeeey, gillar ny bilder kan jag säga ;)

2011-04-29 @ 20:57:58

Postat av: R

Hehe, så bra att jag har någta till att visa då då ;)

2011-04-29 @ 21:43:11

Postat av: AGCH

Inte bara nya, fina oxå! Härlig kontrast i skärpan mellan stråt och bakgrunden i första bilden :)

2011-04-29 @ 22:16:35

Postat av: L

A: jag håller med, gillar även den med sjön och granarna. Så fint när det speglar sig :)

2011-04-29 @ 23:19:12

Postat av: AGCH

Jupp kan inte annat än instämma =)

2011-04-29 @ 23:40:37

Postat av: R

Hehe, tackar tackar. Och dom här korten tog jag bara i en hast. Ändrade inte ens inställning^^

Har ett par till som ni ska få se på sjön ;)

2011-04-30 @ 07:58:05


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0