Onsdag Kl 12:23

Idag så ser schemat ut såhär

Läsa
Stan
Matte
So
sparka lite fotboll kanske (Med lillsyrran då då)
Rida (Kanske)
Ta en promenad
Läsa!!!!! (Är jätte lässugen nu)
Städa lite kanske
Kolla datan

Och ja lite mer, men det skriver jag inte (L-A-T) ^^
Nu ska jag läsa, ta en bit tigerkaka (som jag bakade igår;)) Och sen sätta mig och läsa. Tredje boken av serien, gud dom böckerna är SÅÅÅÅÅ bra. Hoppas att femte boken är så bra som L & E säger. För annars om jag blivit lurad då, då L bör du passa dig!;P
Men men. Nu ska jag dra. Denna bilden får ni vila ögonen på så länge ;)

Åhh vilken "fin" bild R, riktigt "bra" redigerad. Hehe I-R-O-N-I
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

oo kör du med hot eller?

2011-04-20 @ 14:13:21

Postat av: R

2011-04-20 @ 16:52:41

Postat av: R

Det kan du ge dig på att jag gör ;)

2011-04-20 @ 16:53:10


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0