orka plugga ^^



Nej nu skiter vi i plugget, iaf jag ;) Jag ska nog klara att få G på musikprovet i morogon iaf. Har endå inte chans till att höja mitt betyg i musiken lixom ^^
Man måste typ vara musikalisk för att få mer än G och jag är lång ifrån musikalisk. Okej, jag kan spela björnen sover på ett piano :D Men.. det räcker ju lixom inte ^^


Nej.. nu ska jag nog fortsätta att se på den töntiga trollkarls filmen som syrran ser på (och jag nu då ). Myyycket spännande förstår ni ;) ungdomar som kan flyga och trolla fram massa saker, wooow ;P
Nooo, den tog slut precis, synd ^^

btw, så ni inte missar så har jag gjort ett inlägg längre ner om R:s bok jag läst :D

haha har ni sett total blackout? haha as kul i kanal 5 XD


/ L i n a 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0