Plugg i sista stund

Ja, jag är så att jag tänker (ex fredagen vi slutade innan lovet) att nu tar jag hem det här och pluggar. Jag har ju trots allt en hel vecka på mig. Men blir någonting gjort? Nej, såklart inte. Jag har dock gjort procentdelen på matten, har inte gjort bråk. Vilket jag bör. Sen har jag nu gjort so:n, har två ord kvar som jag inte hi i ttade någon information på. Men men. Sen sv-boken. Den är inte riktigt min stil. Den är tråkig, fast endå inte så jätte tråkig. Men jag har 21 eller 22 kapitel i den och jag är på kapitel 3. Hehe, kommer inte gå snabbt det här. Borde ha läst slut den på lovet, men jag hade bättre bok att läsa då. Och det endå jag kan tänka på är nästa bok "löftet" men den får jag läsa när jag är klar med sv-boken. Aja.
Har fortfarande kramp i magen eller ja, inte hela tiden men som jag föklarade igår, så har jag fortfarande idag. Men det börjar nog (hoppas jag) att avta. Nu börjar jag undra när pappa ska ta hem mopparna. Kommer nog inte hända idag, men vem vet^^ Kanske nästa helg då då.

Sen min eller familjens data. En bärbar och som alla vet har den en tuchpad som datamus, men den funkar int helt, den går att röra men om man ska klicka in på någonting får man andvända dom här knapparna under, det har man inte behövt förrut. Lite störande faktist^^ Men men.

Önskar att mina ben blir bruna tills uteidrotten, hehe vill inte vara värsta blekfisen liksom. Men men, jag tror jag ligger bättre till en LxD Hon klagar alltid (eller på sommaren) på sina blekaben. Så det känns bra att jag inte kommer vara den enda blekisen där^^ Sen så vet jag inte vad vi ska ha på idrotten, men hoppas på egetval ;) Då blir mitt val stavgång^^ Jajajaj det låter som värsta latisvalet, men det är skönt att gå där och prata med kompisarna. Särskit om det är fint väder. Man kan dock inte gå och slöa. Man måste ha ett vist tempo för att hinna 4km innan idrotten är slut ;) Men nemasproblemas;) Tänker inte springa iallafall^^

Varför finns det bara icke gott påskgodis? Jag menar (okej jag gillar typ bara choklad) men det finns ett påskgodis godis som jag äter och det är dom små chokladäggen. Sen finns det ju typ bara skumharar och sockerägg (dom heter inte sockerägg men finns inget bättre namn än det, det är ju bara socker i dom typ) Allt godis har la socker i sig men i denna godisen känner man verkligen allt socker typ. Jag tar en nu...MMM så uhhhh! Så äckliga. Varför tog jag den?? Ne måste gå och ta vatten eller nåt och få bort smaken...Så much better^^

Idag så ska jag kanske typ...läsa min "braiga" bok^^ Yippie...(not) Sen sola kanske, fast jag vill inte bara slappa hela dagen. Vill ha någonting att göra liksom...aja. Det är ju liksom lovets sista dag. Och den vill man inte slösabort liksom.
Lite bra musik då? Någon ny? Inte jag iallfall. Eller ne inte från mig.

Ne nu ska jag dra mig utåt. Fast först ska jag kolla på ett youtube klipp ;)


Denna "nya" bild får ni titta på;) Ska bättra mig i att ta kort. Eller försöka iallafall ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Du har ju skrivit så mycket att jag vet inte vad jag ska kommentera^^ (Y)

2011-04-25 @ 16:13:02

Postat av: AGCH

Ingen Soldat, Lars Winnerbäck ;)

2011-04-25 @ 18:56:46


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0