Plugga - läsa, dom väger lika

Mitt hjärta säger LÄS! Medans mitt samvete säger PLUGGA! Men just nu så gör jag inte något av det^^
Tog endel kort idag;) Och föresten kommer jag INTE att bada i vår sjö mer! Det finns ju för f*n grodor i den!!!!!!!!
USCHA OCH BLÄ! Jag är serriöst livrädd för grodor/paddor om det är någon som kommer nära mig med en så börjar jag ärligt talat att gråta! Är något extremt rädd för dom. Jag menar vem gillar dom? Dom är uscha. Dom hoppar och ser ne kan inte förklara hur hemskt det är med grodor. Men shit the same. Nu kommer lite bilder iallafall;)




HAHA! Fail, ser ni fjärillen eller? XD


<3 Söötis <3
Aja fanns inte så många bra bilder^^ Måste ta serriöst nogranare bilder en dag;) Men det får bli senare isådannafall;P
Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

Ååå fin vovve! ;D

2011-04-09 @ 19:04:43

Postat av: R

Hehe du skulle set hur ledsen han ser ut varje gång man tar fram en kamera, men det var lätt fixat, jag behövde bara typ göra ett ljud typ "pyscch" som om det kom en katt så blev han hur ståtlig som helst, värsta biffen^^ Kan lägga in ett av dom korten sen^^

2011-04-09 @ 19:26:53

Postat av: L

haha XD gör det;)

2011-04-09 @ 19:29:04


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0