plugg,plugg och gissa vad, jo mera plugg

Japp på schemat för min eftermiddag står PLUGG! Högst upp. Jag har redan skrivit ner lite så att det kanske skulle gå in lite information i min hjärna. Jag kan nästan alla orden i häftet som heter "Musiktermer" Men nu ska jag inte säga för mycket, för då glömmer jag dom säkert;) Så nu ska jag plugga på lite mer på dom, sen läsa igenom sammanfattningarna ett par gånger (och med par menar jag 2)
Sen får jag la lyssna på klippet med alla låtar;) Kommer nog bli en rolig eftermiddag. Jag menar varför vara ute i det UNDERBARA vädret när man kan sitta inne lyssna på lite Wham! låtar och plugga klassisk musik.
(Ironin är på topp här hör jag) Ja vad annars...
Nepp får la fortsätta med detta underbara pluggande (som aldrig verkar ta slut)


Och nej L, denna bilden ska jag inte ha till utmaningen. Har tagit bättre serru;) Men denna tog jag innan vi bestämde att ha utmaning, så tänkte att den kunde vara okej att visa redan nu;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

OCH nej R, det trode jag inte heller ;P

2011-04-11 @ 18:46:48

Postat av: R

Okej? Jag fattar halft, men jag var ju bara tvungen att säga så för att jag inte ville ha en kommentar om det...eller ja någonting sådant(?)

2011-04-11 @ 19:53:45

Postat av: L

haha ok..

2011-04-11 @ 20:12:03


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0