Plugg,plugg,plugg - Läsa,läsa,läsa

Japp det är det som står på schemat idag;)

Jag fastnade DIREKT för den nya boken. Är på ett hiskelit läs humör. Jag skulle kunna skratta ett rent lycko skratt just nu. Har en härligt lycklig kändsla i hela kroppen ;)

Just nu ska jag gör klart (mejor dicho renskriva) (se lite spanska fick jag med också, lista ut vad det betyder ni) (Okej kanske inte så svårt men men) Nu ska jag fixa med HK:n sen plugga lite kärnfysik. Och sen ja LÄSA! <3
Gud jag bara längtar efter att få dyka tillbaka in i boken. Den förra boken ville jag aldrig riktigt läsa så det blev inte av att jag gjorde det. Men denna boken vill jag läsa för jag vet att det inte händer någonting hemskt i den;)

Ne för ta och börja på HK:n nu ;)
 -Nehe nu går det inte att ladda upp bilder så jaha- (sry)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Varför skulle allt skolarbete komma samtidigt på slutet? :( Hehe det innebär att det kommer hända nåt hemskt i den jag ska läsa... Baksidan var ju illavarslande så det räcker;)

2011-04-04 @ 17:43:09
URL: http://agch.blogg.se/

Postat av: L

hehe den är bra! :D<3

2011-04-04 @ 18:47:28

Postat av: R

A: Ja du får la läsa och se



L: Ja den fångade mig redan i början^^

2011-04-04 @ 20:01:26

Postat av: AGCH

Får väl det ;)

2011-04-04 @ 21:32:48


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0