Shopping och förkylning...

Ja idag har jag shoppat ;)

Köplista

1: Svart tunika
2: Vitt linne
3: Jeans (Som INTE satt bra!!:@) (Så jag gav dom till syrran)
4: Bikini (ÄNTLIGEN! Har länge velat ha en ny)
5: Skor ljusrosa
6: Brunkräm

Hade mer än gärna köpt dom snyggggga solglasögonen som jag velat ha länge nu. Men det får jag ta en annan dag...

Sen igår så började det kännas som om jag skulle få ont i halsen och när jag kom hem så ja vad hände då? Jo såklart så fick jag ont i halsen.
Sen när jag vaknade inatt hade jag ännu ondare och idag har jag då gått omkring med ont i halsen och handlat. Men det var det värt. Men jag har känt mig febrig hela dagen...men mår lite bättre nu. Får ta och se om min kropp orkar skolan imorgon. Hoppas hoppas hoppas. Har ju NP-engelska och det vill jag inte missa. Får la ta och gå till skolan varesig min kropp säger nej eller inte. Men idrotten går ju att skippa tänker inte bli mer sjuk och sånt än jag redan är. Om jag kommer til skolan och ser ut som jag gör så kan ni ju visa lite medkänsla;)

Aja får la se hur det blir med skolan.

Får bli denna bild som ni redan har sett. Men går inte att laddaupp:@ irriterande som sjuton
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0