Skuggkysst



Rose och Lissa ska på rättegång. Mason. Striogi.

(Asså serriöst, jag kan ju inte göra en ordentlig redovisning eller nåt, när man har en viss person som ska läsa boken efter! Kan ju inte säga det jag vill, så klaga inte på denna dåliga redovisning av boken)
A
Bokens +
Även om det inte hände så mycket, och det mest var utfyllningsprat det mesta delan av boken, så var den på något sätt inte uttråkande. Man ville läsa mer, även om det inte hände någonting

Bokens -
Det händer ingeting fören dom typ 100 sista sidorna.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!?!?!?!??!!??!?!?!?!?!?!!!!?????!!!?!?!?!
(Ska jag behöva gråta hela tiden eller?)

Boken får 4/5 tummar upp
(Y)(Y)(Y)(Y)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

jaaaa, jag vet att den är dryg men tycker endå att den inte är tråkig att läsa X)

Men hallå, du får säga vad du vill, det är endå tanken och jag vet inte ens om någon ska läsa boken efter dig :S

2011-04-22 @ 16:20:00

Postat av: AGCH

Haha jodå det ska nog gå ;) Däremot så kan du säga ungefär vad du vill precis som L säger :P

2011-04-22 @ 20:10:46

Postat av: R

Okej, för det finns MASSOR med saker (fler minus) som jag vill säga! Men om du A ska läsa den vill jag inte säga förmycket ;)

2011-04-22 @ 20:32:33

Postat av: Anonym

A: ok, du ska alltså läsa den =)



R: annars får du säga dina minus saker på msn till mig fast tror faktiskt att jag kan lista ut dom haha ^^ men alltid kul att höra vad du tycker :D

2011-04-22 @ 20:49:56


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0