Sprudlande glad en sådan här fredag

Ja det kan man allt säga. Idag är var det tjejkväll. Och det bjöds på mycket god mat och mycket mycket mycket skratt ;)
Sedan så råkade jag trampa sönder en ja påskprydnad...och det blev något extremt roligt. Så E&L och jag skrattade AS MÖ när vi gömde oss uppeXD Åh gode gud vad jag älskar er E&L<3 Vet inte vad jag skulle gjort utan er;)<3 (Anntagligen så skulle jag inte klarat mig, men som tur e så har jag ju er)

Har inte mycket mer att säga. Är något otroligt trött. Så ska nog lägga mig snart. Ska på kalas imorgon.  Och jag måste mocka, duscha, platta håret, sminka mig, klä på mig(finkläder) och sådant innan 2! Ja får se hur detta kommer gå^^ )

--INGEN BILD-- (...ja...chokerande...verkligen...-_-)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Ja, tack för kvällen igår, det var jätte kul! :D

Kul att ni gillade maten! :)

2011-04-02 @ 12:25:31
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: L

naaw, säger det samma^^<3

2011-04-02 @ 13:14:55

Postat av: R

<3

2011-04-02 @ 19:18:04


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0