Städning för E&L

Japp det är vad min eftermiddag har bestått av;) Men lung L, jag tog kort på det som du ska få se imorgon ;) Men GUD har ni set hur vädret ska bli i nästa veckan då?! Ojesus säger jag bara det kommer bli kanon om det stämmer ;) Mitt lov kommer bli GREAT! (Hoppas jag:P)
Och sen ja. Historien om min hörsel. Min hörsel har inte varit på topp denna vecka. Inte heller den bästa på månaden. Men det började för längesedan (om man vill vara mer bestämd så har jag alltid varit ett öronbarn) Men jag kom in på vårdcentralen och ja fick kolla dom (öronen) och dom sa att dom skulle spola dom :S(många "dom" i texten i know) Och det var det allra obehagligaste jag någonsin(Okej inte någonsin men ni fattar) gjort. Så ja nu kan jag höra ordentligt ;) GÖTT! Alla ljud är skarpa och det gör nästan ont i öronen om jag bara skrynklar ihop ett pappaer, men nu har min öron vant sig vid ljudnivån ;)

Imorgon är det NP-matte-muntliga. Är inte så nervös (just nu) men det kommer ju inte gå så bra om jag säger det^^ Men men hellre det än spanska. Herregud jag kommer få -ig på NP-spanska. Men men vad ska man göra när man inte vet någonting.
Men men tänker inte stressa upp mig i onödan. Det får gå som det går helt enkelt ;)

Ne nu ska jag...duscha kanske eller jo duscha och sedan blåsa och platta håret ;) (som vanligt då då;))
Ne nu ska jag dra ;)

Ingen kommentar till bilden (Om jag nu hade en kommentar skulle det blir någonting i stil med "Ja jag vet att ni sett den förut men den får duga tillsvidare) ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

nej men den bilden har man ju aldriig sett förut!

(hahahah)

2011-04-14 @ 20:17:31

Postat av: R

Hahahah i know ;)

2011-04-14 @ 21:51:55


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0