tänk, vad vårigt det känns!



Asså, tyvär kunde jag inte hålla mig inne och plugga sjärskillt länge^^ Helt plötsligt låg jag ute på marken och försökte ta kort på lingonblad ;) Det enda gröna jag kunde hitta, men det duger :)

I går kväll var jag så irriterad! haha...
Men asså, jag gick och la mig 22.00 i hopp om att vara pigg måndag morgon. Somnar jag ? haha nej! Låg klar vaken iaf 2 timmar. Veti tusan vad jag tänkte på, massa onödigheter iaf, som ex kom jag på vad vi skulle göra i slöjden i dag, jag tänkte ut det i varge detalg X) hm.. lite onödigt att hålla sig vaken för det ( ja så var det as varmt). När jag väl hade slutat tänka startade givetvis alarmet att ringa 00.00! typ James smith med Dreaming peoples ( så löd refrängen iaf) jaha, det var ju trevligt ^^ Men vid halv 1 somnade jag iaf, och var konstigt nog, inte alls trött i dag;)

Maten i hemkunskapen var riktigt lyckad i dag iaf! :) Vi fick ju bestäma själva. Jag, E, R hade ju bestämt taco gratäng m taco chips (sallad). MUMS! Tog taco chips i ugnen med ost, sedan stälde vi de "råa" som blivit över bredvid. (råa kommer från Elin, haha X)  ) Efterrätt blev dummle muffins! =) Var dock prop mätt så vi bjöd bord en hel del^^ Ja.. 19 muffins till  3 pers är gaaanska mkt. Elin hade räknat med 4 stora, fast vi gjorde 19 små. hehe.

Justja, fått en ny bok av R i dag! Men berättar mer om den när boken är utläst ;)

SE YA !

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Den gratängen/lådan var AS god. Kan vi inte laga den någon gång om vi sover över hos någon? ;)

2011-04-04 @ 19:56:30

Postat av: L

ofc,den är väldigt lätt att göra också :)

2011-04-05 @ 18:07:46


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0