Tjooolahopp


hahah något förskärp ja X)))

Skolan va la som vanligt i dag, dryg men rolig på samma gång. Vi hade ju NP SP som jag inte tänker nämna om hur det gick, hehe.
Hade valfri idrott i dag (eller vad det nu heter) Jag valde stavgång. Då kan man vara social och ha kul sammtidigt som man rör på sig^^ Det mästa kötet handlade nog om sommmarplanering. Om det inträffar det som vi planerat kommer det bli en grym sommar kan jag lova, wiiihiii.

I dag är det ju torsdag och sen fredag villket passar mycket bra för min smak. Kunnde det inte ha vart fredag liite oftare?

I dag har man ridit också, inget värt att nämna där heller, ja om ni inte vill höra om min kratt stils ridning?:) nej, det släpper vi.

Å nu är jag hungrig men vet inte vad jag ska äta. Kanske gröt och macka (har inte så mkt mer) Sen tee så klart. Min favo-kvällsmats-dryck!

heheheh texten blev väldigt splittrad men det får ni ta^^  jag hade inget att prata om. Vad kan man igentligen göra när man har tråkigt förutom allt tråkigt? inget vad jag kan komma på.
Juste, tog nya kort i dag som troligen dyker upp i morgon. Var för lat i dag serru hmhm.

Hälsningar................................


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0