VÅR bilder framförallt!


Haha, dessa två bilder var inte lätt att ta kort på! De satt ovanför bäcken (ja tänka sig, vi har en bäck ett 20 tal m bort från husen XD ) Jag fick stå bredbent mellan bäcken och rikta kameran uppåt och hoppas på att det blev bra;) Jag stör mig på den där pinnen som finns på översta bilden, den är i vägen känns det som ;)


Dessa var ju inte heller lätta att ta kort på. Hade nästan kameran i vattnet. Ja, så förstår ni varför de ser ut som de gör :) 


Sj ska Mira vara med ;) ( lägg märke till skinn vecket som ligger över blöjan)

ÅÅÅ SÅ DRYG DAG!!!!!

Vårtecken som jag sett ute i naturen:
* Vitsippor
* Tussilagos
* Vidikissar
* Fjärilar
* Myror
* bladknoppar
* ------> (ska ni få se på Tisdag)
* Ödla (såg det i dag)
* Okej, massa olika blommor.
* Tranor (om det nu räknas)

Hm.. Undrar om jag glömt ngt, har jag säckert gort ^^

HA DET GÖTT

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Jättefina bilder! Tranor räknas^^ :)

2011-04-17 @ 18:54:33

Postat av: R

Vidikissar?? vad är det? ^^^^^^^^^^^^^^

2011-04-17 @ 20:12:26

Postat av: L

A: tack! ;D



R: Jag kallar det så iaf ;P

2011-04-18 @ 19:52:48


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0