Vart är alla??

Ja, det är en fråga jag ställer mig idag och en som jag ställde mig igår! Har alla någonting bättre för sig eller? Jag har då ingenting att göra...Ska städa mitt rum nu eller jag snart. Måste ta tag i matten ordentligt också! Och so:n måste bli gjord och svenskaboken måste bli utläst!!!! Herregud vad stressigt det är! Fast jag har haft tid med allt med bara inte haft lust. Hehe dålig ursäkt men men.

Ne nu får ni kommentera bättre hörrni! Och skriva mer (Detta är speciellt till L) Som inte vart den bästa bloggaren på sistånde, men hon är ju inte hemma nu tror jag, är la med sin moster eller någonannan i hennes närhet. Men men, jag borde igentligen inte heller sitta här. Vad jag egentligen borde göra är att gå upp, sätta på radion på
H-Ö-G volym och börja att städa mitt rum. Okej det ska jag göra nu så ja.

Här får ni...ja en bild iallafall, inte fin men det är iallafall någonting.
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

gillar inte att sitta vid datorn mitt på dagen ^^

2011-04-21 @ 19:08:35

Postat av: L

gillar inte att sitta vid datorn mitt på dagen ^^

2011-04-21 @ 19:08:48

Postat av: R

Haha inte jag heller, men det fanns ingent annat att göra. Okej matte och sådant då, men det ville jag inte göra^^

2011-04-21 @ 19:52:56


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0