Vart finns fjärren när man behöver den som mest?

Ja det kan man undra. Ligger i min "soffa" och tänket att jag ville lyssna på lite musik. Så när min lillasyster kom upp bad jag henne att sänka tv:n  så att jag kunde höra min musik. Men ojjj vad liite hon sänkte. Så jag letade efter att kanske fjärren låg nära men nejdå! Får ta mig upp och gå fram till tv:n och sänka. Men det är ju redan gjort nu så;)

Kl är REDAN halv 8! Herregud vad tiden går! Stopp i gallopen tack! Aja. Orkar inte förklara kalaset men jag kan ju säga att min kusin visade en...ohygligt äklig blogg. Tänker inte ens nämna vad den handlade omXD

Och förresten L vart är du idag? Har inte hört/läst någonting från dig idag. Aja...såg ditt utkast "bildbomb" som du inte la ut^^ Aja fina bilder iallafall ;)

Ne nu ska jag kolla om picnik funkar så att jag kan redigera lite;)


I likei likei denna bild ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0