Vitsippor,droppar,löv och gräs


Hehe de flesta ser lika danna ut men kunde inte bestäma mig villka jag skulle ta så shite the same.
Dessa tog jag vid nio på morgonen, kröp runt där på grässet typ en kvart för sen fick jag inte ligga i det blöta gräset mer (aja hade endå tröttnat X ) ) ;P

Gjort i dag då?? =)
Jag har inte gjort något alls itressant i dag men bara för att, så kan jag endå berätta att jag har... ridit, plockat nässlor, haha, när jag gjorde det fattar jag inte hur jag tänkte, jag hade tights och vinterjacka på mig och det var 16 C ute X)nässelsoppan var iaf god så det var det värt!;) Har nu krattat gräsmattan och hängt upp tvätt. ( nej krattade så klart inte hela gräsmattan själv X) )
Sitter nu här med Påskmust med is, niiiice ;)

Nej nu måste jag bara se vad R har skrivit om min bok!!! ;)


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Det var fina bilder :)

Nässelsoppa är gott! Och påskmust :P

2011-04-22 @ 20:07:58

Postat av: Anonym

ÅÅÅÅHHHHHHH!!!! Jag vill också ta så fina kort som du. Men det går inte ;(

Du får lära mig Lina Fina min lilla Pina ;)<3

2011-04-22 @ 20:33:48

Postat av: L

A: Taaack :)

Ja nässelsopa = mumm^^



R: Å men sluta du vet som jag att du tar super fina kort, bara att se sig omkring. Lägg dig på marken så får du se ^^<333333

2011-04-22 @ 20:48:04


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0