Who says

You made me insecure
Told me I wasn't good enough
But who are you to judge
When you're a diamond in the rough
I'm sure you got some things
You'd like to change about yourself
But when it comes to me
I wouldn't want to be anybody else

Selena Gomez - Who says

***************************

Idag så blir det till att plugga matte -_- Men det måste ju göras någongång. Jag måste kunna detta med % innan på fredag nästa vecka. Annars blir det inte lätt. Men men, jag rättade det jag hade gjort i förrgår och jag hade...ett rätt av 4:$ Hehe smarto nr 1 over here!
Men annars så ska jag rida. Tänk jag sa nej till 15 minuters klining på ryggen. Min lilla syster bara "om jag kliar dig 15 minuter, städar du rummet då?" Och tro mig jag hade gärna sagt ja, men jag har för mycket plugg att göra så jag hinner inte städa rummet. Så hon får göra det själv. Eller, jag kanske kan städa rummet. Det skulle inte vara så dumt med klining på ryggen i 15 minuter. hmm...får tänka lite mer på detta erbjudande^^

Aja jag hade inte så mycket att säga, ville bara uppdatera, som en viss L inte gjort på länge. Men men, hon har la bättre saker för sig. Lyckos hon;)


Hehe...ja dom här var dom jag hittade. Tog dom här fantasifulla bilderna igår. Njut^^
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0