5 saker..


Tog dessa i dag. Gillar när man får en känsla av "gammalt" i bilden även om jag kanske inte tycker att dessa bilder riktigt ger den efekten som jag vill :)

Och nu, för att jag inte vet vad jag ska skriva annars.

5 saker om mig:

* Jag ber till gud när jag behöver hjälp eller vill att något ska gå i uppfyllelse. (aj)
* Jag äter inte korv, hamburkare, köttbullar m.m.(får mig att må illa) Undantag: Det är hemmagjort.(förutom korv)
* Jag älskar historik.
* Jag skriver "dagbok" när jag vill få ut mina tankar och kännslor.
* Jag är rädd för framtiden, vad som ska hända alla människor m.m

Okej, vissa punkter är en aning konstiga och som jag nog igentliken inte ville skriva här.. Men det är bra att utmana sig själv i bland  haha =)

Fråga: Viste ni detta om mig?

aja, det får låta lite konstigt och töntigt, skit samma .

Have a nice day every one (Y)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Fina bilder L lilla :) Nja dom där eller endel av dom skerna viste jag inte riktigt ;) Bra att jag vet dom nu då ;)

Om du inte har någonting emot det så kör jag ett liknande inlägg, i'm borde! ;)

2011-08-20 @ 15:21:48

Postat av: L

Tack så mkt :D

Ja gör du så:)

2011-08-21 @ 10:49:16

Postat av: Lovisa.W

Fina bilder. :)

Kram <3

2011-08-21 @ 17:32:52
URL: http://lollowiksten.blogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0