Alarm, check!



Nu har jag förberett mig minimalt hitils. Jag har Endast satt alarmet på 5:30, trots det att vi inte börjar förens kl 10. Jag och Elin ska nämligen åka och äta frukost hos Lovisa på morgonen =)
Nervös är jag i stort sett inte. Det är bara i bland som det kommer en svag nervös-atack i magen. Det jag har oroat mig mest över är att jag inte ska passa in, få nya vänner, ha mycket att plugga... Nu oroar jag mig över att få massa IG. Men jag tänker släppa den tanken tills vidare.

Jag tänker försöka uppdatera bloggen så mycket som möjligt om hur det är i skolan, hoppas på att ni andra gör det också :)

Kommer att sakna er alla!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

L lilla gumman, det kommer gå super för dig. Du har ju E där. Och kompisar kommer du få. Om inte så är dina nya klasskamrataer störda eller nåt ;) Puss på dig ;)<3

2011-08-17 @ 16:41:26

Postat av: L

Jag hoppas desperat att du har rätt! <33

2011-08-17 @ 19:33:47


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0