badat tunna =)


I söndags kväll tog jag detta kortet. Det var solnedgång varenda kväll, så fint! Men jag gick bara till stenarna längst bort en gång =) Denna dagen gjorde vi inget förutom att gå tipspromenad. Vi fick 4/12 rätt (skandal)


I dag har jag inte hunnit skriva blogginlägg, har knappt tänkt på det (ajaj) Jag gick la upp halv tio i dag. Kom på att om vi ska till Rebecka i morgon kl 10 måste jag ställa klockan. Litar inte på att jag kommer att gå upp i tid. haha.
Nej vet ni vad, vi kör en kortfattad historia. Jag åkte till stan-åt lunch-hovslagaren-pistol skjutning (tro det eller ej men jag träffade pricktavlan en heeel del)- främat. Japp det var i stort sett min dag, den är inte över.
Främmat har vi fortfarande men de badar fortfarande i tunnan men jag gick upp för ca 50 minuter sedan. Nu har jag nattar lilla Hampe, haha det blev lite sent för honom i dag så han somnade på typ 5min (Y)

I morgon ska vi till Lovisa. Där ska vi fika och prata massa tjöt, tummen upp för det (Y)
Men nu väntar jag på att R ska på något vis se på sin mobil och se mitt sms so mjag skickat till henne. hm...

Kram, hehe.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Det ska bli kul när ni kommer hit imorron! :D

Kram <3

2011-08-05 @ 23:18:22
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: L

Jad är asssss trött!^^



kram på dIg med (L)

2011-08-06 @ 09:27:40


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0