Bra försök

Ja, det kan man säga. Jag hade planerat att gå upp tidigt idag. På kl 7 ställde jag alarmet. Och jag gick och la mig, eller somnade runt 01:40. Så ja. Jag vaknade av alarmet och var hysat pigg. Men jag ville inte riktigt gå upp. Och så tänkte jag gå ner ta mig nåt att drika och gå upp lägga mig i sängen och kolla på tv. Men så blev det inte. Utan jag tänkte att detta var min sista sovmorgon på detta sommarnlovet (jag vet jag kan sova ut imorgon, men då vill jag gå upp tidigt. För att sedan somna tidigt så att jag orkar gå upp 05:30 sen) Så jag somnade om och vaknade kl 10. Hmmm. Aja, det är skönt att sova iallafall^^
Min plan hade vart att fota på morgonen, eftersom det skulle bli fint väder. Men det var inte så fint kl 7 på morgonen. Och då var det ju ingen ide att göra det. Typ.^^

Hittils har jag målat två eller tre plankor på huset. Min lillasyster ville måla så jag överlät det till henne sen.
Sen har jag bara tittat på tv. Och nu datan. Ska gå ut och ta ut kaninen snart. Och jag tänkte att om det blev fint väder ikväll så ska jag dra mig bort med moppen och ta kort. (L håll koll på mobilen, jag kanske vill ha sällskap) ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0