Britney Spears

Ja, jag har fastnat totalt för hennes nya skiva.
Femme fatale. Särskillt första låten. Den är så grymt bra!

Idag ska jag rensa i mitt rum, ta och rensa bort alla gamla barbies. Som bara ligger i en låda och tar plats. Så dom ska in i en annan plastlåda och sedan upp på loftet. Även den gamla bondgården ska upp dit. Och sen ska även gamla spel (som inte är hela) bort. Så kan jag ha lakan och sådant i någon av dom lådorna istället ;)

Det regnade väldigt mycket förut. Herregud det stog som spön i baken. Det regnar fortfarande, men inte lika mycket. Tråkigt, men då har jag en anledning till att vara inne och lata mig^^ (Okej jag latar mig annars också, men endå)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

http://www.tjuvlyssnat.se/

2011-08-05 @ 16:34:42

Postat av: R

Fin kommentar^^

2011-08-08 @ 11:34:50


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0