Brulesque

Ja, jag har sett denna filmen idag ↓

Hur bra som helst! Detta är min nya favorit film!

I huvudrollerna: Cher och Christina aguilera. :D

Snabb förklaring:
Det är en tjej som flyttar från sin lilla hemstad för att flytta till storstan. (LA om jag inte har helt fel) Och kommer till en klubb som heter Brulesque. Och ja hon träffar en kille (som är förlovad) På klubben dansar tjejerna och mimar till låtar. Men hon som kommer dit kan sjunga och detta blir då en hitt. Och historien förtsätter. Orkar inte förklara mer. Men jag rekomenderar det absolut. Så om du inte har sett den...gör det!

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

ååå det är den jag har velat se. Nu när jag vet att den är hur bra som helst MÅSTE jag se den :)

2011-08-21 @ 10:22:59

Postat av: R

Haha, ja du måste se den L;)

2011-08-21 @ 12:09:05


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0