Dagg dag



Härligt med dagg eller? Det är väldigt fint när solen lyser på dropparna och allt blir helt glittrigt^^


I dag var vi som sagt  stan. tydligen så var det någon form av bil utställningen i u-hamn i dag. Jätte fina gammla bilar i olika modeller. Skiner som bara den och folk står bara och beundrar.
Jag och elin tog en snabb tid medans vi gick till affärerna.
Jag hittade inget alls. Kan det finnas tråkigare affärer?

Nu måste jag gå men först ska jag gå in en sväng på bloggen och ta dagens titt på den nya designen, hehe..


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Jätte fin ny header! :)

Kram <3

2011-08-13 @ 14:50:14
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: R

Fina bilder. Hoppas på lika fint väder imorgon;)

Tack lollo :)

2011-08-13 @ 16:24:18


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0