Det gick super!

Att ta familjepoträtt. Kaninen var i buren, pappa höll valpen, storasyster höll i katten, lillasyster höll i travarn, mamma höll i ponnyn och hunden satt framför kaninburen. Nu var det ju ett litet problem. Hur skulle jag ta mig från kameran och upp på hästryggen på 10 sekunder. Hmmm. Ja det var ju bara att trycka av, kolla så att det lyste och springa ta ett jätte hopp och så var man uppe och hade typ 3 sekunder på sig att fixa till håret innan kortet togs. Vi tog två kort. Första upphoppet på hästen gick super, det andra gick bra, men jag låg på mage på han en stund innan jag kom upp. Men det gick super bra! Så nu är det gjort. ;)

Är väldigt hungrig nu, så jag ska nog gå och ta mig en liten macka, eller en stor. Jo stor få det bli ;) Nu har jag blivit valpvakt, så måste dra ;)
Här kommer lillen.;)

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Bra gjort! :D



Men jag vill också se familje kortet! :)

Kram <3

2011-08-02 @ 22:11:54
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: R

Tack ;)



Det kan du la få se någongång ;)



Kram<3

2011-08-03 @ 07:21:07

Postat av: L

haha så kul! Det skulle man allt ha gjort^^

2011-08-04 @ 18:49:19


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0