don't stop believing

Just a small town girl, livin' in a lonely world
She took the midnight train goin' anywhere
Just a city boy, born and raised in south Detroit
He took the midnight train goin' anywhere

Journey - Don't stop believing

---------

Idag så ska jag små städa mitt rum. Jag stor (eller mellan fast lite större än mellan) städade mitt rum igår. Men har man en lillasyster så har man. Nu snart ska jag upp och kolla till det. Sen idag kl typ 3-4 så ska jag upp till kusinerna och sova över där :) Sen imorgon så ska jag kolla med E&L om dom gör någonting. (Vilket jag nyss gjorde) ^^ Men om det är fint väder kanske vi kan göra våran utflykt som vi pratade om, med fikat och det :) Har för mig att det ska bli fint väder imorgon :)

Ne nu kan jag inte sitta här mer. (Eller kan och kan, jag kan, men har inget mer att skriva) ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0