En dag närmare...

Japp. Hmm, jag vill inte tänka på det. Så jag tänker inte skriva så mycket mer än detta om det.

Jag låg och täntke imorse på en sak jag, E&L inte kommer göra denna sommaren (igen) jo att åka till kusten. Ahh. Men jag LOVAR och nu lovar jag verkligen att vi kommer åka nästa sommar! Men en sak som vi nästan bara måste göra nu innan torsdag, det är att tälta. Hur kallt det än är nu på kvällen/natten så måste vi göra det. Sova i sovsäck går ju alltid. Vi har gjort detta sedan 6:an. Och denna tradition är ett måste. Så, när? Hmm. Tis-onsdag? Mån-tis? Jag vet inte. Men vi får höras av tycker jag.

Idag har jag inte gjort någonting mer än att ha kolla på "So you think you can dance" och mitt favortit par där kom vidare till topp tio! Wihoooo! Och även dom två andra paren som jag gillar. Mitt favorit par är "Jess & Clarice"
Dom är såå bra ;)

Har inte så mycket mer att säga, så jag avslutar med denna bilden.
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Härlig bild =)

2011-08-14 @ 18:13:10

Postat av: L

Mån-tis?

2011-08-14 @ 18:22:38

Postat av: Anonym

Nu ska vi inte deppa över det ♥

Jag ska även försöka fixa detta med... ja, ni ser ju hur kommentarerna ser ut. Försökte innan men lyckades inte, ska försöka komma på något.

2011-08-14 @ 18:36:37
URL: http://skrivetiord.webblogg.se/

Postat av: R

AGCH: Tack :)



L: Msn ikväll?



: Ne det ska man la inte, men svårt att låta bli. :)

2011-08-14 @ 19:50:38


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0