En dag som skulle blivit anorlunda

Ja, denna dagen blev inte som den skulle. Vi skulle ju igentligen åkt in till stan med mopparna. Men E&L hade ju ingen bensin.-_- *Suck* Aja, nu är vädret fint! Så det hade ju vart skönt med ett kvällsåk med dom. Men men.
Det får vi göra någon annan gång. (Fast jag ska dock åka lite ikväll. Med syrran en pytte runda eller nåt, men endå) ;)

Jag har inte gjort så mycket idag. Vaktat valpen, väntat en evighet på ett sms från E&L. Men det fick jag tillslut;)
Sen har jag bara vändrar omkring som en olycklig tjej, som snart ska börja skolan. Dock har jag även ätit blåbärspaj MUMMA!!!!!! Men jag verkar ha en tendens till att alltid äta för mycket.*Suck* Aja. Lite illamående får man ta.

Nu ska jag inte göra så mycket. Kanske skicka iväg ett sms till L om msn.

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

inte mitt fel att vi inte har bensin^^

2011-08-09 @ 19:35:08

Postat av: R

Jo det tycker jag att det är!^^ ;)

2011-08-09 @ 20:12:50


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0