En positiv sak

Ja, det finns en positiv sak med schemat imorgon. Jag börjar ju 10:10. Så jag kan sova tills halv 8! Hur gött låter inte det då?

Men som L skrev i en kommentar...i'am a strong women. Jag menar, det känns jobbigt och så nu. Men det har bara gått en dag. Men detta med vänner är viktigt. Och jag ser inte några tjejer i klassen som ännu vart eller sett trevliga ut...eller set snälla ut. Asså dom ser la snälla ut, men endå inte. Aja, this is a real pain in the as. Eller jag vet inte.
Dock ville jag med detta inlägget endast säga att jag får sova tills halv 8! *skryt* Men det får man la göra ibland;)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0