Ett litet morgon inlägg


Gissa vad det är och ni får ... a, något ni vill ha ^^

Hej! igår var vi på släkt träff. Åkte på den lilla båten Marry. Det var jätte mysigt och vi hade jätte kul. Men hade tänkt berätta mer om det lite senare när jag har tid att visa er lite bilder :)

I går, förutom släkt träffen gjorde jag absolut ingenting! jo, jag fotade lite udda kort :) Udda och udda var de la inte.. Ni får se någon gång vad jag menar, haha :)
Vad ska man hita på i dag tro? I morgon är vi ju lediga och på tisdag börjar vi skolan med SPANSKA halv ett. BLÄ, jag hade hoppats på att få börja om på spanskan men icke sa nicke (har dock inte frågat men ja^^)

ÅÅÅ ÅSKIT biffen gick just in med en mus i munnen. BRB!!

Dumma katt! Stackars mus. Skrek åt honom att han skulle ta upp musen i munnen så att jag kunde bära ut honom men han lysnade inte riktigt. Och den lillla musen pep men såg död ut ;(

Han ska alltid visa upp och vara så stolt över sina möss han fångar^^. uucshh

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Haha, vad i helskotta^^ A, lycka till att komma på vad det är^^ Vi kanske ska ha sånnt här "gissa lekar" lite oftare här på bloggen ;)

2011-08-21 @ 12:10:06

Postat av: L

haha ja det skulle ha vart roligt:)

2011-08-21 @ 13:06:34

Postat av: Anonym

btw, du får inget p.g.a din dåliga gissning ;)

2011-08-21 @ 13:07:02


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0