Fjärilar

Ja, jag tycker att fjärilar är vackra. Men dom behöver inte komma nära^^ Jag menar det är håriga larver med vingar. Hehe, ja. Men jag lyckades få ett par bilder på dom. (Jag tog säkerheten först och andvända telezoomet) ;P



Så, detta var tre av alla mina, typ 50 kort jag tog på dom. Den översta skulle nog iallfall bara vart svartvit. Men men. Jag hade ju telezoomet. Och man måste ha stativ för att få bäst resultat. Det är väldigt lätt att bilderna blir suddiga annars. Och ja, dom flesta av mina bilder blev suddiga. Som vanligt -_- Men men, jag blev nöjd med dom här iallafall. Är lite smått kär i svartvitt ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Svart vitt är fint men jag tycker att det är så himla svårt att få i rätt färg.

Fina bilder :)

2011-08-16 @ 20:57:41

Postat av: R

Ja det tycker jag med.

Tack :)

2011-08-17 @ 10:34:01

Postat av: R

Ja det tycker jag med.

Tack :)

2011-08-17 @ 10:34:15


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0