fler bilder.


I måndags var vi och tittade på den vita fyren som ni kan se på mina solnedgångskort i bland =) Fjärilarna gillar tydligen de där små vita busk/blommorna ;)
Jag måste bara berätta att jag flera gånger lyckades skada mig själv i Olofsbo ^^
Först snubblade jag på en sten i vattnet när jag hade kameran i handen så att jag fick en fet blåmärke på mitt knä. Kamren klarade sig, phu.
Dagen efter lyckades jag åter ramla på en hal sten i vattnet med massa äckel päckel  i vattnet. Hade kameran i handen men den klarade sig^^
Sedan lyckades jag trampa på en glasflis som skar sig ner i foten. Den enda glasflis som lyckats gå sönder från lycktan som ramlade på trappan. haha, aja. det var iaf inget alvarligt^^


Här är fyren. blädra ner och se på solnedgången jag la ut i går.

I dag ställde jag klockan på 9. Men kunde inte sova så jag gick upp kvart i nio^^
Vi anlände till lollo runt 11. Där hon vart så gullig och bakat AS mö gott till oss^^ Vi satt och tjöttade en stund, sedan gick vi ut. Vi tvingade lollo att prova en av mopparna (R's) Haha det såg så grymt roligt ut. Det var som R sa, i den farten som körde hade jag till och med kunnat cykla förbi med min mope. Fast det börjad med att hon körde på fel sida av vägen. haha.

Sedan när vi kommit hem åt vi lite. Och efter maten gick jag och elin och red för att sedan lämna hästarna på bete. Sedanfick jag och Elin rent ut sagt snabb skjuts hem igen (en och en) med en motorcykel som får ögonen att fyllas av tårar som bara denn, tur man har hjälm ^^

Aja, snart ska vi bege oss till R :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Det var så lite, kul atyt ni gillade de, vi får la se till att göra vdet någon mer gång! :D

Det va jätte kul att köra moppe, så nu ska jag också skaffa mig en! Så nu får ni akta er! haha xD

Kram <3

2011-08-06 @ 18:10:33
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: L

ja absolut att vi får göra!:D



Haha hm... än så länge tror jag faktiskt inte att vi behöver akta oss. Inte i den farten du örde iaf^^ <3

2011-08-07 @ 17:23:01

Postat av: Lovisa.W

Haha xD Jag kommer köra fortare! haha ;)

Kram <3

2011-08-07 @ 20:15:52
URL: http://lollowiksten.blogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0