God morgon!!



HEJ!
I dag börjar skolan, som ni kankse läste i mitt förra inlägg, 10:30. I dag kör mamma ut oss till bussen som går 9:20. Ganska drygt att den måste gå så tidigt;(

I går såg vi en till film. Burlesque! Tack vara R som tipsade om den^^ Jag och Elin har nämligen köpt 4 filmer. The back up plan, Burlesque, Avatar-the last airbender och water for elephants ^^ Behövde lite nya filmer kändes det som^^ Nu det senaste har jag och elin sett film varenda kväll typ. Skönt att bara konsentrera sig på en film innan man går och lägger sig. Jag har inte haft så mycket "läslust" det senaste. Är på tredje boken av Freja böckerna. Vet inte om ni kommer ihåg att jag har pratat o mdom? De utspelar sig för 2700årsedan.

_______________

Nyss har jag ätit upp min frukost som bestod av en torr knäckemacka med smör och en kopp kaffe. Orkade inte göra något mer komplicerat än knäckemacka och kaffe drack jag bara för att mamma gjorde det^^ Gött. annars brukar jag bara dricka tee om ni vill veta...vilket ni inte bryr er om men aja^-) (gubben blinkar)

nu ska vi snart åka till bussen! Ska först in och hämta ett paket från Tolkabro. Paketet inehåller en extärn hård disk =) niceeee.

Ses kaaaanske i kväll. Om inte så ses vi nog i morgon =)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Och ni slutar tidigt idag anntar jag. Hörde att ni satt på ett fik när jag hade lektion, som fortfarande int är slut.^^ Avis är jag allt ;)

2011-08-25 @ 13:10:44

Postat av: AGCH

Min favoritplats :) Jag har suttit väldigt många minuter på den bron i sommar och bara tittat ner i vattnet^^

2011-08-25 @ 16:50:43

Postat av: L

R: Ja.. lite drygt blev det med en två timmmars rast när man väntade på en tre timmars lång lektion. Nää 16.55 är inte så tidigt. Men fick sluta 16:30=)

2011-08-25 @ 21:34:52

Postat av: L

A: Jag kan tänka mig detta. dock kunde den ha vart mer avsides från vägen tkr jag :)

2011-08-25 @ 21:35:50


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0