Har bara en sak att säga om detta USCH!!

Haha ja det kan man säga. Idag på idrotten hade vi lerrugby, och lite annat. Vi gick upp till skogen. Och där fick vi ta av oss skorna och gå barfot ut till en stor j*vla lerpool! Det var blöt och äckligt. Och när man kom i gick den där skiten upp till midjan på en och det luktade skit^^ Men det var lite roligt. Vi körde rugby och det andra laget vann med 2-0, sen körde vi snabbaste laget att byta sida och då vann dom andra också. Det var bara jag, Jessica och Daniel som kom över. Dom andra fastnade på den djupa delen.^^ Och sen var det lerpools hopp, eller nåt. Men jag dissade det och stack till damen och tvättade av mina smutsiga kläder, för att sedan gå hela vägen ner till skolan igen. Känner att jag vill ta en lång dusch ikväll^^

Ja och en till bra sak är att mina älskade E&L kommer gå i min klass nu. Får hoppas att dom trivs! Annars vet jag inte vad. Så jag kommer få leda runt dom lite ;)

Och man bli ju bara liiiiiiite irriterad när moppen inte vill starta. Jag stog och kickade i en evighet och jag fick blåmärken för att när man kickar så kan man råka slå i smalbenet i fotstödet och det gör nåt så in i h*lvete ont!
Att rulla den moppen 1.5 km är inte roligt och det gör en inte på bra humör.^^
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Skulle du kunna ställa upp som våran guid enar du?:)

2011-08-29 @ 18:45:09

Postat av: R

Jag ställer upp!!! (har inget annat val) ne men ofc, lite störande att ha Johanna som bara "Rebeck, det är häråt!" JAG VET VART JAG SKA DIN LILLA ****...Hehe ne,men det var irriterade, jag menar får man inte vända på sig och kolla runt lite eller??

2011-08-30 @ 17:42:23

Postat av: L

Haha, jo jag förstod att du viste vart du skulle. Annars är det ju lite B^^^^^^^^^;)

2011-08-30 @ 17:58:45


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0