Har ingen bensin.


Gillar bilderna, hade helt glömmt av dom =)

Jag och R hade tänkt göra en utflyckt i dag till u-hamn med våra kära moppar men, pappa förstörde våran plan.. Han tog nämligen bilen till jobbet! (han kör annars alltid lastbilen) Så nu kan vi inte fixa fram bensin till mopparn vilket är lite frustrerande. Okej, jag trode faktiskt att det inte skulle bli av i dag för att det skulle bli regn men än har det ju hållt upp..
Men R, kan vi inte ta det så snart vi fixat bensin?? skulle vart kul tycker jag =)

______________

I dag känner jag mig lat, "orkar" inte rida min häst i dag (om sanningen ska fram så har jag träningsvärk i benen sedan gårdagens ridning, blev en hel del fältsits^^ ) Så jag är själv hemma nu medans de andra rider, känns inte OK!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Skit på det!!!! :( Ja det får vi verkligen göra! Fixa fram det snabbt!!!!

2011-08-09 @ 14:05:48

Postat av: L

ska försöka!:)

2011-08-09 @ 19:36:06


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0