Har mycket att tänka på.

I morgon är det måndag och dags för skola, men inte för mig.
Hela veckan, och lite till har inte känts riktigt bra. Jensen värkar vara en jätte bra skola men jag har inte känt någon trivsel alls. Det har vart jätte jobigt och vet inte hur många gånger jag har gråtit över just det, att det inte känts bra. Och, för att man ska må ännu bättre, bytte den enda personen vi kännde på Jensen skola i fredags. 
I morgon ska vi vara hemma. Tidigast Tisdag går vi på en annan skola, annat pogram. Jag vet vart jag vill gå men är orolig för Elin som igentliken inte vill gå där.. Åhh låt det här bli bra, snälla, annars står jag bara inte ut.

/ L i n a


Kommentarer

Postat av: AGCH

Fan va jobbigt :( Hoppas det blir bättre

2011-08-29 @ 16:28:36

Postat av: L

Antecknar: "AGCH svärde nyss"

Tack ska du ha, hoppas jag med =) =/

2011-08-29 @ 16:44:30

Postat av: R

Det kommer bli bra. Ni har ju mig!<^3 ;)

2011-08-29 @ 18:18:58

Postat av: Anonym

I KNOW!<^3 (vad det nu är för hjärta?^^)

2011-08-29 @ 19:11:19


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0