Härmapan

Ja, jag känner mig lite som det nu, men jag tänkte sno L;s ide här och skriva 7 saker som ni inte viste om mig. (Om jag nu kommer på 7 olika saker vill säga) (Jag har inget annat för mig, och jag har tråkigt)

1: Jag kan inte äta vit grönsakssoppa. (Jag mår illa då och den går inte ner) (blä)
2: Jag är riktigt, riktigt rädd för grodor/paddor. (Jag kan inte gå nära dom, fråga mig inte varför, det bara är så)
3: Jag har sen jag vart lite varit rädd för hästar. (Detta gick dock över när jag träffade E&L) (Jag har la inte vart skräckslagen av dom men det var läskigt när man gick nära dom och dom var så stora, har dock alltid gillat hästar endå) ^^

4: Jag är hur rädd som helst för magsjuka. (Tvi tvi ta i trä, 1, 2, 3)
5: Jag gillar inte att ha katter i knät, kan bara ha dom i knät om jag har en tjock filt under^^
6: Mitt rum kan aldrig hålla sig rent, det är hemskt. Som mamma säger så ser det ut som en svinstia (inte riktigt så då då)
7: När jag mår illa av nervositet eller så, så kliar jag mig hårt på handen så att jag tänker på smärtan i handen istället för illamåendet.
8: Jag äter revbensspjäl med kniv och gaffel. (Eftersom jag inte gillar att ha kladdiga händer)
9: Jag har tyckt att mitt hår vart så fult att jag börjat gråta över det (haha, men sen fick jag en ordentlig plattång, så allt är bra nu) ^^
10: Jag skulle vilja lära mig moderndans.

Bonus: Jag kan inte äta majs, det går inte. Så ge mig inte det! (FYI liksom) ;)

Så, det blev 10 saker och en bonus istället. Och nu känner ni mig lite bättre. Det är la bra ;)

Jag tänkte ta en googel bild på en groda, men jag kunde inte titta på domXD Så jag stängde det fönstret så snabbt som möjligt.
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Haha vad gulligt det där över håret XD tänk, vad skulle man ha gjort utan sin plattång??

btw, du har ju alltid haft super fint hår så jag förstår inte riktigt menmen :)

2011-08-21 @ 10:47:57

Postat av: R

Hehe, ja en plattång är allt bra att ha. Haha (not) men tack endå ;)<3 DSM säger jag bara. Du och ditt underbart fina hår :)<3

2011-08-21 @ 12:08:21


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0