i morgon gäller det!

Jag har inte ens lagt ner huvudet på kudden än och jag säger redan nu att jag kommer ha svårt för att sova. Men vem kommer inte att ha det? alla tankar bara snurrar omkring i skallen, allt på samma gång. Jag vill inte sova! Jag vill ha sommarlov, inte skoldag.
Är det så tufft som alla säger? Att man ägnar all sin fritid åt att plugga? För om det är så.. ja då vet jag inte hur jag ska stå ut. Nu när jag tänker efter kanske det inte var så smart att välja samhäll. Såg det som det enda alternativet eftersom att jag inte alls hade/har ngn aning om vad jag vill att mitt framtida jobb ska bli.
Ska jag vara ärlig så är jag inte alls nervös..än. Men det är bara dom där irriterande tankarna som inte vill släppa. Jag hoppas att ni alla kommer trivas och att vi ses snart igen. Det lär vi göra!

Nu ska jag åtminstone släcka lampan och läga mig ner. Sen får vi se om jag lyckas somna eller ej...

god natt.


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Ne, samhäll låter då inte kul alls. Men men^^ Jag är glad att jag inte går samhäll iallafall^^

2011-08-18 @ 13:10:06


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0