Im back!

Japp, jag är tillbaka. Jag trode att det skulle ta en vecka att fixa internet. Men det tog inte ens en dag. ;) Gött, eller  vad?

Jag har inte gjort någonting dom här senaste dagarna. Jag har (som L redan nämt) vart hos Lo och fikat och hon körde min moppe (i typ 1 km/h) ^^ Sen har det regnat så jag har suttit och tittat på tv dagarna i ända. Boring!
Idag ska jag inte heller göra någonting. Asså hela sommarn har gått och jag har typ inte gjort någonting. Jag har inte ens tältat med E&L :O !!!!!!!!!!! (SKANDAL) Och vi har inte tatt några kort heller :( Vart tog sommaren vägen?! Jag vill inte att skolan ska börja! *Suck* aja.

Nå, jag ville bara säga att jag var tillbaka. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

haha, jag har knappt börjat tänka på skolan =)

Kul att du är tbx ;)

2011-08-08 @ 12:50:47

Postat av: R

Nehe, jag har nog haft skolan på hjärnan hela sommarn. Hehe ja det är kul^^ Jag tycker detsamma ;)

2011-08-08 @ 16:13:39

Postat av: sanna

är det en automat eller manuell växlad moppe? :)

2011-08-09 @ 14:23:55
URL: http://xzannizx.blogspot.com

Postat av: R

Sanna: Det är en automat ;)

2011-08-09 @ 18:48:37

Postat av: sanna

okej :) jag har manuell. det är rätt roligt faktiskt. speciellt när man inte har någon växel i och råkar gasa. :) fy va det låter hemskt... ^^

2011-08-09 @ 22:02:28
URL: http://xzannizx.blogspot.com


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0