It feals so bad already.

Jag förstår inte på mig själv. Kan inte förstå varför jag helt plötsligt ska se så negativt på allt.
Ska det kännas så här första skoldagen, när man knappt har börjat.
Jag antar att allt nytt gör mig rädd fastän jag inte vill erkänna varken för er, eller för mig själv.
tårarna rinner, allt känns skit. (misförså mig inte, är inte ute efter att ni ska tycka synd om mig. Vill bara prata ut, veta om ni känner lika dant)
Jag hoppas så inibomben att allt kommer kännas bättre snart. Om inte, ska jag försöka byta skola eller vad som helst.
Jag hatar mig själv för det här, jag gör allt så mycket svårare.
ååå Kan det inte bli som förut....

Jag saknar dig R, så otroligt mycket.Jag hoppas värkligen att vi ses snart.

Allt löser sig, det måste det göra.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag saknar dig otroligt mycket också. Ja, asså jag funderar eller asså, att byta skola. Du kan gå almås samhäll och jag almås barn....Men man kanske ska ge det en chans. Åhhh, att detta ska var så svårt.

2011-08-18 @ 20:41:25

Postat av: L

Just nu kan jag gå vilket pogram som helst, vilken skola. Något jag absolut kan tänka på om det inte kommer att kännas bättre. tror du att det blir svårt att byta? Haha känner mig så otroligt löjlig att sitta och grina första dagen. I'm a strong woman (-_-)

2011-08-18 @ 20:50:55

Postat av: L

btw, almås har inte samhäll så det får la bli fritid och hälsa för min del=)

2011-08-18 @ 20:52:12


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0