Jensen, dag nr 1.

Dagen började med att jag gick upp kvar i 6, hyssat pigg för att bara ha fått knappa 7 h sömn. Sminkade mig för att sedan klä på mig de utvalda kläderna^^ kvart i sju åkte jag och elin med moparna till lollo där vi bjöds på en mysig frukost. Halv åtta började vi sakt gå till busshällplatsen. Än var jag inte nervös vilket förvånade mig.
tjugo över nio kom vi fram till borås, då hade vi alltså 40 min kvar inan skolan  skulle börja. Under den tiden bablade jag, syrran, lollo och sanna med varandra ett slag. Sedan gick jag, E och L till våra båda skolor. Känns jätte bra att de ligger så nära varandra. efter det avv vi mött upp H, gick vi tre (E,L H) till Jensen. Började med att samlas i ett klass rumm alla 1:or. Delades in i klasserna. Våran sk Coatch pratade en massa blabla. Halv tolv gick vi för att äta på Jasmine. Blev besviken på maten men grönsaksbordet var grymt. Halv ett gick alla 1:or til stadsparken där vi blev indelade i lag. Skulle göra en massa som ex, ta med 5st saker som börjar på S, ta kort på tre olika statyer, ta kort på 2 st över 60 m.m. Min grupp var inte direkt motiverade så vi gjorde bara de allra lättaste sakerna. Sedan skulle vi ha lite aktiviteter. Asså min grupp var så jäkla tråkig! (förutom hannah ) De ville inte göra någonting. När först, två från varje grupp skulle komma fram fick jag, duktig som jag är, "offra" mig. Skulle kasta ägg. Och jag + en till tjej ägde då va. Egget hann inte ens gå sönder för vi hade redan vunnit (yeeey) Sedan skulle 1 från varje grupp gå fram frivilligt, jag fick göra igen till slut eftersom att ingen ville offra sig -_- Den här gången skulle vi äta två kex och sen vissla. Lite smått pinsamt att ha munnen full när det endast var 4 personer åt gången som körde och alla andra 1:or stod och glode. Aja... runt 2 slutade vi och dagen hade då vart as seg och helt tråkig. vi är ca 16 st tjejer i min klass (ENDAST TJEJER ;( ) Asså, alla värkar vara snälla men inte direkt någon som jag umgås med (det lilla jag har träffat dom då) men vi får se....
Jag vet inte, det kanske blir bra men..... det känns inte helt 100.

måste sluta, ska till stan.

Pussssssss, skriver mer sen.

/ L i n a


Kommentarer

Postat av: R

Låter som en trevlig dag tycker jag ;) Vi gjorde inget sådant alls ju. Men men, det kommer la^^



Samma här, ingen utom Johanna känns bra. Men det kanske ändrar sig, vem vet ;)

2011-08-18 @ 16:52:23

Postat av: L

Jag har ingen bra kännsla i magen....



Haha, stavningen är på topp som du ser XD tex. egg stavningen hahahaha

2011-08-18 @ 18:24:45

Postat av: R

Ne det har inte jag heller, gråten är nära nu efter jag pratade med dig :( :)

2011-08-18 @ 18:52:56


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0