Jobbigt väder




Ja usch, så fort man rör sig blir man varm och helt slut.
I Dag har jag inte gjort något sp. I förmidags så gick jag med Lasse medanns de andra skrittade deras hästar. Vi fick nämligen ett hårt ridpass på åkern i går. Jag red Thelma och hela hon var vit av skumm. Det var roligt =)
Sedan nu i eftermiddag har jag vart med ute i skogen och plockat svamp .Min mamma och mormor råkar nämligen vara plocka-svampfreak. Och nu har jag vart och kört fyrhjuling med morfar sedan satte han mig i arbete, haha.. Men det är gött att jobba så jag klagar inte men detta vädret asså....

aja, i morgon är dte Mådag.. tre dagar kvar...aja....

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0