Krångligt...men det ska gå

Ja, skola är lite krånglig. Som L säger så känns det inte rätt. Fast skolan känns rätt men inte klassen riktigt.
Jag och Johanna gick runt innan lektionen och försökte hitta rummet vi skulle vara i. Men icke sa nike. Men vi frågade en snäll städtant och hon sa att allt på G var uppe på tredjevåningen. Och då var alla typ redan där. Lite smått pinit. Jag och Johanna pratade lite med två andra tjejer (på en uppgift då inte friviligt, men dom verkar vara så snälla) Sen när vi slutat så säger
Johanna:
"Jag går den här vägen så kommer jag ut vid genvägen"
Jag:
"Men hur kommer jag ut nu då?"
Johanna:
"Du går dit och sen hela korridoren bort så kommer du ut"
Jag:
"Okej bra"

Men inte ledde det ut. Och jag fick leta mig runt och tillslut såg jag dörren ut och blev glad^^ Det är lite svårt att hitta allt^^ Kunde ju inte ens hitta till mitt skåp själv^^

Idag är det fredag!!! Och jag är glad för det. Ikväll blir det msn med L :) Känner att vi behöver "prata" av oss lite (rättare sagt skriva) ;)

Bye bye///R<3 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0