Lördag

Hehe snygg rubrik va? Jag kom på den bara sådär. Jag vet inte vart jag set den förut, det var inte längesedan jag såg den, men den passar in liksom. ;)

Idag var vi nere vid torget och kollade när våra kusiner hade lopis, det var ju massa olika saker också, som vanligt, men det regnade och sådant. Så vi hade med oss lillen (valpen) så att han fick massa social träning. Och när vi skulle gå till bilen blev vi HELT genomblöta! Det har regnat och sen slutat sen regnat och o.s.v.

Idag ska jag välja ut bilder som vi (E&L&R) ska skriva ut sen. Eller a. Och jag har inte hunnit göra detta än. Så det ska jag sitta och göra ikväll. ;) Kommer bli roligt att titta på gamla bilder. Fast jag har dock inte så många. Men ett par bilder blir det la. ;) L har dom flesta. Ska bli roligt att se allt färdigt sen ;)

Ikväll ska jag in till stan och handla mat med mamma och hyra film ;)
Sen imorgon kommer E&L och så ska vi fixa med bilderna.

Idag skulle jag ta kort på på lillen och så stirrar han in i kameran och så tar jag bilden, och sen skäller han och hoppar fram och "attackerar" kameran^^ Så gullig! Han växer så att det knakar^^

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

fy vad irriterad jag blir, jag känner igen rubriken men kommer fasen inte ihåg vem som skrev den ;(

2011-08-27 @ 21:09:52

Postat av: R

Ne, men jag tror nog att det var en söt spralig tjej, men är inte säker på vad hon heter...hmmm...^^

2011-08-27 @ 22:59:06

Postat av: L

Nej det är svårt, finns ju så många andra söta och spraliga här på bloggen ;)

haha :D

2011-08-27 @ 23:21:48

Postat av: R

Haha, ja det har du ju rätt i ;)<3

2011-08-28 @ 10:11:49


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0