Love you mum (L)

Dagen i dag började för mig kl7. Jag hade råkat ställa kl på 6 så när jag vaknade och märkte det ställde jag om alarmet till en timma. (Nåja, jag somnade aldrig under den timman men men. haha)
Tog mopen till tolkabro och tog en buss som gick 8:20. Började kl 9. Där lyssnade vi mest på våra sk coatch(stavning) Fick våra nya scheman. Börjar tidigast 8 och senast typ halv ett?
När vi slutat kvart i tolv efter en helt dygn sur promenad i en kvart, sprang jag, elin och Hannah för att köpa paraplly. Fast då var vi redan heeeelt dygn sura!
När jag och elin kom till tollkabro runt kvart i ett var vi ju tvugna att ta moparna hem. Ville inte att de skulle vara kvar där. VI BLEV DYGN SURA!!!!! Min jacka gick inte att knäppa X) Och gasen på mopen gick tja... inte att gasa. Så jag fick stå still med moppen, ta båda händerna på gasen så att den började åka. Fick sedan hålla samma tempo hela vägen hem.
När jag och Elin kom hem pratade vi med mamma om det där med att vilja byta skola. Tillslut bröt både jag och elin i hop fulständigt, grät säckert i över en timma och det  är banne mig inte vanligt!Mamma var så klart genast där, tröstade och lugnade ner oss. Mamma får mig alltid att må bättre när jag känner mig deppig, även nu. Hon förstår så bra, säger slltid de rätta orden. 
Vi har bestämt oss för att gå på jensen. Det kommer bli tufft men det får gå. Vad hade vi räknat med?

Nu har jag, mamma, elin noch mormor vart ute i skogen och plockat svamp och fikat. (satt under plast så blev inte blöt.hehe) Vi var säckert ute i 4-5 timmar och det var riktigt mysigt att komma ifrån de jobbiga tankarna en stund...

Nu ska jag mysa med familjen framför en komedi film som är rolig. Kommer inte ihåg vad den heter men Jonny Depp är medd :)

juste, har lång helg nu så alvaret börjar inte förens Tisdag.

Kram

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

:( Skönt med en mamma som kan säga det rätta orden ibland ;)

2011-08-19 @ 23:01:26

Postat av: Lovisa.W

Så ni ska gå där ändå? :P

2011-08-20 @ 01:12:31
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: L

R: Ja ibland behöver man sin mammas tröstande :)



L:Vi har bestämt oss för att gå på jensen. Det kommer bli tufft men det får gå.

vet inte om du missade denna meningen?:)

2011-08-20 @ 10:56:40


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0