Mys kväll!

Hej! Skolan började 10.30 idag. Engelska var första lektionen, var ok.
Sedan hade vi två timmars rast. Åt luch som bestod av en god lax sopa + pannkakor X) fattar faktiskt inte deras blandning memmen. Sedan gick vi och fikade. Väntade där tills rasten var slut. Skulle ha 3 timmars samhällskunskap. Vi hade grupparbete tsm med några från de andra klasserna. Delades nämligen in i hur vi fyllde år. Blev jag, Elin hannah och tv st tjejer till. Grupparbetet gick ut på att vi skulle låtsas vara med om ett skepsbrott. Båten sjunker med 500 människor i . vi blir strandsatta. Våra uppgift var då att göra en redovisning hur vi skulle bygga upp våran ö.. Det var faktiskt ganska kul :)


Har nyss badat i tunnan, supper skön avslappning :) Har främmat fast de sitter i fortfarande. Nu är tv:n på slagen. avatar.. haha, får se om vi orkar upp i morgon. (högst 06) Men aja.. SEN ÄR DET HELG!

Kram.

Äsch, ni får en bild också;)

Min första bild som jag la ut här på bloggen, hihi^^

Nu ska jag fortsätta se på filmen, fortsätta och fortsätta, jag har inte börjat se på den än fast den rullar på tv:n.;)
/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Ohh, vilka är snyggingarna på bilden? Ja just det ja, det är ju vi! ;)<3

2011-08-26 @ 19:05:23

Postat av: L

Saknar diiiig!<3

2011-08-26 @ 20:32:16

Postat av: R

Saknar diig meeed!<3

2011-08-26 @ 21:54:35


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0