Nej men se, det regnar.


I dag blev det ett  lite annorlunda val av bilder. Jag blundade nämligen och då blev det den här bilden. En bild på Thelma i vintras. Om ni minns alla kort på hästaras mular när de äter, så är detta kortet taget i samma veva;)

I dag regnar det nästan till max känns det som!
Jag slöade mig upp på benen halv nio och hade tänkt ta lite kort på regnet. Men så inser jag att pappa har tagit bilen till jobbet och kameran ligger där i!;( Hoppas inget har hänt min lilla sötnos, då vet jag inte vad jag gör. Aja.. jag ska endå byta ut honom så snart jag har pengar.

Juste föresten. Takét läckte hos oss i morse! Har aldrig hänt förut, det regnar alltså en hel del. 
Men vi alla for upp på benen iaf. Jag tog på mig en av pappas gul.lysande jätte jackor och mina blommiga gummistövlar för att hämta presäningen som låg i stallet. Jag måste erkänna att det var grymtt kul att springa i de djupa vattenpölarna så att det bara forsade upp vatten, haha.
Hursomhelst, nu ligger plasten på taket och det har slutat droppa=)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Är det så mycket vatten osm har samlts hos er? Hehe, ja vi får hoppas att din lilla sötnos klarar sig^^

2011-08-15 @ 12:47:30

Postat av: L

Ja tydligen, eller så är det bara vi som har dåligt tak X)

Ja... han tål nog det mesta =)

2011-08-15 @ 14:33:41


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0